Produktivitāte

Cilvēka griba mūs dzen uz priekšu un bieži aizmirstam paskatīties praktisko pusi, lai pirms tam būtu zināšanas par reklāmas nozari un nepārmaksātu par nevajadzīgām lietām. Iztēlojies situāciju, ka nopērc iepakojumu un atvēršana nerada prieku cilvēkam, tad mūsu uzdevums ir izprast vajadzības, lai produkcija būtu ērti lietojama. Un tagad situācija tāda, ka iepakojuma ir specifiska forma, kuru nav ērti pārvadāt, bet produkta būtība ir būt kopā ar cilvēkiem ceļojumos, produktam būs panākumi? Diez vai, jo cilvēki lieto lietas, kas viņiem ir ērtas! Piemērotākais veids sākumā ir iedot izveidoto produktu pārbaudīt vairākiem cilvēkiem, lai novērtē tā produktivitāti un šeit palīgā nāk lieliska cilvēku īpašība – kritiskā domāšana, kas parāda visas nepilnības. Mēs uzdodam jautājumus, lai spētu praktiski paskatīties uz produkta pielietojumu!

Jautā mums